Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Назва: Генезис маркетингу
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
якість життя
Дата публікації: 2011
Видавництво: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Серія/номер: №4, Том 1;с.33-37
Короткий огляд (реферат): В статті виявлені теоретичні джерела маркетингу. Виявлений подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце і роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну і економічну складові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Генезис маркетингу.pdfОсновная статья239,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.