Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5560
Назва: Benchmarking as Management Tool of Business Marketing Activity
Автори: Selezneva, O.
Bileha, O.
Didur, T.
Ключові слова: benchmarking
superiority's analysis
comparative analysis
Дата публікації: 2017
Видавництво: American Law and Economics Review. University Press
Серія/номер: Issue 2 (2), (October), Volume 19;р.537-544
Короткий огляд (реферат): In this article the definition and scientific approaches to benchmarking have been considered. The main tasks and types of intra-industry benchmarking have been specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5560
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Benchmarking as Management Tool of Business Marketing Activity.pdfArticle7,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.