Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Titel: Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства.
Autoren: Шевченко, Т.В.
Stichwörter: гуманітарній розвиток суспільства
освіта
Erscheinungsdatum: 2017
Zusammenfassung: Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Enthalten in den Sammlungen:2017р.



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.