Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Назва: Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства.
Автори: Шевченко, Т.В.
Ключові слова: гуманітарній розвиток суспільства
освіта
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Розташовується у зібраннях:2017р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.