Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Title: Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства.
Authors: Шевченко, Т.В.
Keywords: гуманітарній розвиток суспільства
освіта
Issue Date: 2017
Abstract: Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Appears in Collections:2017р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.