Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774
Название: Наукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: студенти
наукові дослідження
ОДАБА
менеджер
маркетолог
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У мінливих умовах глобальної економіки від керівництва будівельних підприємств потребується не тільки професійна воля, стратегічне мислення, інтуіція, логіка, але й досвід прийняття управлінських рішень, обгрунтованих з використанням науково-прикладних методик, які пропонуються зарубіжними та вітчизняними вченими, а також молодими вченими - магістрами, які здобувають повну вищу освіту та здійснюють науково-дослідницьку роботу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.pdfосновна стаття1,73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.