Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМєзєнцева, І.М.-
dc.date.accessioned2018-05-15T09:50:42Z-
dc.date.available2018-05-15T09:50:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935-
dc.description.abstractУспішне оволодіння майбутньою професією значною мірою залежить від позитивної мотивації студента. Узагальнюючи дані вітчизняних і зарубіжних дослідників, слід зробити акцент на таких особливостях мотивації діяльності підприємців: 1) свобода вибору і пошук способів економічних дій; орієнтація на особистісну мету, ігнорування тиску групи, ситуативних факторів; цьому сприяють схильність до ризику, внутрішній контроль; 2) переважання безпристрасності над імпульсивністю і, водночас, високий рівень невизначеності рішень, що приймаються, присутність ризику, загроза втрат, схильність до ризику й одночасна відповідальність; 3) прагнення боротись і перемагати, переважання мотиву досягнення над мотивом уникання невдачі; цьому сприяє виражена потреба в самоактуалізації і громадському визнанні.uk_UA
dc.subjectнавчально-ігрове проектуванняuk_UA
dc.subjectформування професійної мотиваціїuk_UA
dc.subjectмайбутня професіяuk_UA
dc.titleНавчально-ігрове проектування у формуванні професійної мотивації майбутніх фахівцівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАВЧАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ У Ф%D.pdfосновна стаття398,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.