Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мєзєнцева, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-15T09:50:42Z | - |
dc.date.available | 2018-05-15T09:50:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935 | - |
dc.description.abstract | Успішне оволодіння майбутньою професією значною мірою залежить від позитивної мотивації студента. Узагальнюючи дані вітчизняних і зарубіжних дослідників, слід зробити акцент на таких особливостях мотивації діяльності підприємців: 1) свобода вибору і пошук способів економічних дій; орієнтація на особистісну мету, ігнорування тиску групи, ситуативних факторів; цьому сприяють схильність до ризику, внутрішній контроль; 2) переважання безпристрасності над імпульсивністю і, водночас, високий рівень невизначеності рішень, що приймаються, присутність ризику, загроза втрат, схильність до ризику й одночасна відповідальність; 3) прагнення боротись і перемагати, переважання мотиву досягнення над мотивом уникання невдачі; цьому сприяє виражена потреба в самоактуалізації і громадському визнанні. | uk_UA |
dc.subject | навчально-ігрове проектування | uk_UA |
dc.subject | формування професійної мотивації | uk_UA |
dc.subject | майбутня професія | uk_UA |
dc.title | Навчально-ігрове проектування у формуванні професійної мотивації майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2018р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ У Ф%D.pdf | основна стаття | 398,57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.