Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Titel: | Навчально-ігрове проектування у формуванні професійної мотивації майбутніх фахівців |
Autoren: | Мєзєнцева, І.М. |
Stichwörter: | навчально-ігрове проектування формування професійної мотивації майбутня професія |
Erscheinungsdatum: | 2018 |
Zusammenfassung: | Успішне оволодіння майбутньою професією значною мірою залежить від позитивної мотивації студента. Узагальнюючи дані вітчизняних і зарубіжних дослідників, слід зробити акцент на таких особливостях мотивації діяльності підприємців: 1) свобода вибору і пошук способів економічних дій; орієнтація на особистісну мету, ігнорування тиску групи, ситуативних факторів; цьому сприяють схильність до ризику, внутрішній контроль; 2) переважання безпристрасності над імпульсивністю і, водночас, високий рівень невизначеності рішень, що приймаються, присутність ризику, загроза втрат, схильність до ризику й одночасна відповідальність; 3) прагнення боротись і перемагати, переважання мотиву досягнення над мотивом уникання невдачі; цьому сприяє виражена потреба в самоактуалізації і громадському визнанні. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935 |
Enthalten in den Sammlungen: | 2018р. |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ У Ф%D.pdf | основна стаття | 398,57 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.