Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Назва: Навчально-ігрове проектування у формуванні професійної мотивації майбутніх фахівців
Автори: Мєзєнцева, І.М.
Ключові слова: навчально-ігрове проектування
формування професійної мотивації
майбутня професія
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Успішне оволодіння майбутньою професією значною мірою залежить від позитивної мотивації студента. Узагальнюючи дані вітчизняних і зарубіжних дослідників, слід зробити акцент на таких особливостях мотивації діяльності підприємців: 1) свобода вибору і пошук способів економічних дій; орієнтація на особистісну мету, ігнорування тиску групи, ситуативних факторів; цьому сприяють схильність до ризику, внутрішній контроль; 2) переважання безпристрасності над імпульсивністю і, водночас, високий рівень невизначеності рішень, що приймаються, присутність ризику, загроза втрат, схильність до ризику й одночасна відповідальність; 3) прагнення боротись і перемагати, переважання мотиву досягнення над мотивом уникання невдачі; цьому сприяє виражена потреба в самоактуалізації і громадському визнанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВЧАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ У Ф%D.pdfосновна стаття398,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.