Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935
Назва: | Навчально-ігрове проектування у формуванні професійної мотивації майбутніх фахівців |
Автори: | Мєзєнцева, І.М. |
Ключові слова: | навчально-ігрове проектування формування професійної мотивації майбутня професія |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Успішне оволодіння майбутньою професією значною мірою залежить від позитивної мотивації студента. Узагальнюючи дані вітчизняних і зарубіжних дослідників, слід зробити акцент на таких особливостях мотивації діяльності підприємців: 1) свобода вибору і пошук способів економічних дій; орієнтація на особистісну мету, ігнорування тиску групи, ситуативних факторів; цьому сприяють схильність до ризику, внутрішній контроль; 2) переважання безпристрасності над імпульсивністю і, водночас, високий рівень невизначеності рішень, що приймаються, присутність ризику, загроза втрат, схильність до ризику й одночасна відповідальність; 3) прагнення боротись і перемагати, переважання мотиву досягнення над мотивом уникання невдачі; цьому сприяє виражена потреба в самоактуалізації і громадському визнанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5935 |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ У Ф%D.pdf | основна стаття | 398,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.