Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Название: Розвиток самостійності композиційного мислення студентів-архітекторів в роботі на пленері
Авторы: Григор'єва, В.Б.
Самойлова, О.М.
Ключевые слова: студенти-архітектори
композиційне мислення
роботі на пленері
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Композицію як окрему дисципліну у системі художньої складової архітектурної освіти не виділяють і знайомство з її теорією здійснюється у рамках виконання практичних завдань з малюнка, живопису та скульптури впродовж всього часу навчання. Тому великого значення набуває самостійна робота студентів з вивчення теоретичних засад композиції та практичного застосування композиційних знань. Для їх якісного освоєння і застосування потрібна системність і послідовність у розвитку самостійності композиційного мислення студентів як універсальної складової процесу підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі архітектури. Особливо актуальними є формування навичок самостійності на етапах пошуку композиції в жанрі міського пейзажу в умовах пленеру.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ КОМПОЗИЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-АРХІТЕКТОРІВ В РОБОТІ НА ПЛЕНЕРІ.docxосновна стаття16,85 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.