Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Название: Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівців
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Ключевые слова: внутрішній маркетинг
управління якістю підготовки
вища освіта
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Український освітній простір посідає одно з чільних місць за міжнародним показником рівня залученості до вищої освіти серед країн Центральної та Східної Європи поступаючись лише таким країнам як Фінляндія, США, Швеція, Норвегія [1, C.18]. Однак умови сьогодення створюють виклик для компетентної української освіти і націлюють менеджмент освітніх закладів на пошук інструментів та методів ефективного управління проблемами управління якістю підготовки фахівців.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ – ПАРАДИГМА.pdfосновна стаття431,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.