Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКазакова, М.В.-
dc.date.accessioned2018-06-07T09:17:33Z-
dc.date.available2018-06-07T09:17:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199-
dc.description.abstractОсвіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики.uk_UA
dc.subjectсучасна освітаuk_UA
dc.subjectцілістністьuk_UA
dc.subjectфрагментарністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleЦілісність та фрагментарність сучасної освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdfосновна стаття409,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.