Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Назва: Цілісність та фрагментарність сучасної освіти
Автори: Казакова, М.В.
Ключові слова: сучасна освіта
цілістність
фрагментарність
студент
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdfосновна стаття409,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.