Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Title: Цілісність та фрагментарність сучасної освіти
Authors: Казакова, М.В.
Keywords: сучасна освіта
цілістність
фрагментарність
студент
Issue Date: 2016
Abstract: Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Appears in Collections:2016р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdfосновна стаття409,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.