Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Titel: Цілісність та фрагментарність сучасної освіти
Autoren: Казакова, М.В.
Stichwörter: сучасна освіта
цілістність
фрагментарність
студент
Erscheinungsdatum: 2016
Zusammenfassung: Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Enthalten in den Sammlungen:2016р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdfосновна стаття409,01 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.