Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Titel: | Цілісність та фрагментарність сучасної освіти |
Autoren: | Казакова, М.В. |
Stichwörter: | сучасна освіта цілістність фрагментарність студент |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Zusammenfassung: | Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199 |
Enthalten in den Sammlungen: | 2016р. |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdf | основна стаття | 409,01 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.