Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Название: Цілісність та фрагментарність сучасної освіти
Авторы: Казакова, М.В.
Ключевые слова: сучасна освіта
цілістність
фрагментарність
студент
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdfосновна стаття409,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.