Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321
Название: | Про компетентісний підхід до методології викладання графічних дисциплін длястудентів - першокурсників будівельних спеціальностей |
Авторы: | Бредньова, В.П. Бредньов, А.М. |
Ключевые слова: | методологія студенти - першокурсники графічні дисципліни |
Дата публикации: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Як відомо, у вищому технічному навчальному закладі основи графічної освіти та культури формуються на 1-му курсі в процесі вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки. Реформа вищої освіти на сучасному етапі пов’язана за своєю суттю у першу чергу з наступною основною задачею - підготувати компетентного та конкурентоспроможного фахівця на європейському та вітчизняному ринку праці. Нарисна геометрія – перша інженерна дисципліна, з якої починається технічна освіта майбутнього будівельника, а далі «Геометричне креслення», «Проекційне креслення», «Машинобудівне креслення» і «Будівельне креслення», що об’єднується в один курс «Інженерна графіка» - все це викликає певні труднощі в її засвоєнні, які пов’язані з особливим з’єднанням логічного мислення та просторового уявлення. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321 |
Располагается в коллекциях: | 2016р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРО КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ДО МЕТО%D.pdf | основная статья | 422,45 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.