Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6575
Назва: | Внедрение научных парадигм: взаимосвязь с образованием |
Автори: | Выровой, В.Н. Дорофеев, В.С. Герега, А.Н. |
Ключові слова: | научные парадигмы образование |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | Ч.1; |
Короткий огляд (реферат): | Научные парадигмы, как исходные концептуальные схемы, модели постановки проблем и их решения, методы исследования, господствующие в течение некоторого временного интервала, проходят определенный путь становления – от разработки классических теоретических основ в научных публикациях до их изложения в учебниках. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6575 |
Розташовується у зібраннях: | 2013р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внедрение научных парадигм..pdf | Основная статья | 133,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.