Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Titel: Політика комунікацій вищого навчального закладу
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: PR
технологія розробки
Erscheinungsdatum: 2019
Serie/Report Nr.: Ч.1;
Zusammenfassung: Незважаючи на специфічність освітньої галузі, вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб’єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркетингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну пропозицію та комплекс маркетингових комунікацій виходячи з аналізу конкурентів. Комплекс маркетингових комунікацій освітньої установи включає чотири напрямки маркетингової діяльності: рекламу в засобах масової інформації; сейлз-промоушн; паблік рилейшнз; директ-маркетинг.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Enthalten in den Sammlungen:2019р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdfСтаття406,9 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.