Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Title: Політика комунікацій вищого навчального закладу
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: PR
технологія розробки
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Ч.1;
Abstract: Незважаючи на специфічність освітньої галузі, вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб’єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркетингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну пропозицію та комплекс маркетингових комунікацій виходячи з аналізу конкурентів. Комплекс маркетингових комунікацій освітньої установи включає чотири напрямки маркетингової діяльності: рекламу в засобах масової інформації; сейлз-промоушн; паблік рилейшнз; директ-маркетинг.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Appears in Collections:2019р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdfСтаття406,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.