Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Назва: Політика комунікацій вищого навчального закладу
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: PR
технологія розробки
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Ч.1;
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на специфічність освітньої галузі, вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб’єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркетингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну пропозицію та комплекс маркетингових комунікацій виходячи з аналізу конкурентів. Комплекс маркетингових комунікацій освітньої установи включає чотири напрямки маркетингової діяльності: рекламу в засобах масової інформації; сейлз-промоушн; паблік рилейшнз; директ-маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdfСтаття406,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.