Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Название: Політика комунікацій вищого навчального закладу
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: PR
технологія розробки
Дата публикации: 2019
Серия/номер: Ч.1;
Краткий осмотр (реферат): Незважаючи на специфічність освітньої галузі, вищим навчальним закладам потрібно боротися за споживача (абітурієнта) так само, як і будь-якому суб’єкту господарювання. Відштовхуючись від трьох класичних маркетингових дій: сегментування ринку; позиціювання товару; визначення цільових сегментів впливу освітній установі доцільно сформувати унікальну торговельну пропозицію та комплекс маркетингових комунікацій виходячи з аналізу конкурентів. Комплекс маркетингових комунікацій освітньої установи включає чотири напрямки маркетингової діяльності: рекламу в засобах масової інформації; сейлз-промоушн; паблік рилейшнз; директ-маркетинг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7690
Располагается в коллекциях:2019р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdfСтаття406,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.