Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБредньова, В.П.-
dc.contributor.authorСмичковська, О.М.-
dc.contributor.authorПрохорец, І.М.-
dc.date.accessioned2019-09-05T19:32:59Z-
dc.date.available2019-09-05T19:32:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистостіuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesвип.11, том 1;с.53-55-
dc.subjectграфічні дисципліниuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційний підхідuk_UA
dc.subjectстуденти архітектурних і художніх спеціальностейuk_UA
dc.subjectграфічна культураuk_UA
dc.titleДо питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf665,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.