Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Titel: До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей
Autoren: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорец, І.М.
Stichwörter: графічні дисципліни
моніторинг якості навчання
інноваційний підхід
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графічна культура
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА"
Serie/Report Nr.: вип.11, том 1;с.53-55
Zusammenfassung: В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf665,92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.