Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Название: | До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей |
Авторы: | Бредньова, В.П. Смичковська, О.М. Прохорец, І.М. |
Ключевые слова: | графічні дисципліни моніторинг якості навчання інноваційний підхід студенти архітектурних і художніх спеціальностей графічна культура |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА" |
Серия/номер: | вип.11, том 1;с.53-55 |
Краткий осмотр (реферат): | В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082 |
Располагается в коллекциях: | Стаття в журналі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf | 665,92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.