Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Title: | До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей |
Authors: | Бредньова, В.П. Смичковська, О.М. Прохорец, І.М. |
Keywords: | графічні дисципліни моніторинг якості навчання інноваційний підхід студенти архітектурних і художніх спеціальностей графічна культура |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА" |
Series/Report no.: | вип.11, том 1;с.53-55 |
Abstract: | В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082 |
Appears in Collections: | Стаття в журналі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf | 665,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.