Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Title: До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей
Authors: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорец, І.М.
Keywords: графічні дисципліни
моніторинг якості навчання
інноваційний підхід
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графічна культура
Issue Date: 2019
Publisher: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА"
Series/Report no.: вип.11, том 1;с.53-55
Abstract: В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.