Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Назва: До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей
Автори: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорец, І.М.
Ключові слова: графічні дисципліни
моніторинг якості навчання
інноваційний підхід
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графічна культура
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА"
Серія/номер: вип.11, том 1;с.53-55
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf665,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.