Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скакалюк, В.Н. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T09:53:29Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T09:53:32Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T09:53:29Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T09:53:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.255 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785 | - |
dc.description.abstract | Студенты высших художественных заведений при наличии постоянных академических часов живописи, рисунка, анатомии и композиции для повышения уровня своей квалификации должны уделять время пленэрной практике. Изучение техники живописи не может ограничиваться только аудиторными занятиями. Методика пленэрной живописи предусматривает умение художника владеть принципами создания колорита. | uk_UA |
dc.publisher | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії | uk_UA |
dc.subject | процесс обучения | uk_UA |
dc.subject | пленєрная практика | uk_UA |
dc.title | Роль пленэрной практики в процессе обучения | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль пленэрной практики в процессе обучения.pdf | 249,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.