Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкакалюк, В.Н.-
dc.date.accessioned2020-08-26T09:53:29Z-
dc.date.accessioned2020-08-26T09:53:32Z-
dc.date.available2020-08-26T09:53:29Z-
dc.date.available2020-08-26T09:53:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.255uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785-
dc.description.abstractСтуденты высших художественных заведений при наличии постоянных академических часов живописи, рисунка, анатомии и композиции для повышения уровня своей квалификации должны уделять время пленэрной практике. Изучение техники живописи не может ограничиваться только аудиторными занятиями. Методика пленэрной живописи предусматривает умение художника владеть принципами создания колорита.uk_UA
dc.publisherТези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectпроцесс обученияuk_UA
dc.subjectпленєрная практикаuk_UA
dc.titleРоль пленэрной практики в процессе обученияuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль пленэрной практики в процессе обучения.pdf249,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.