Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785
Назва: | Роль пленэрной практики в процессе обучения |
Автори: | Скакалюк, В.Н. |
Ключові слова: | процесс обучения пленєрная практика |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Бібліографічний опис: | с.255 |
Короткий огляд (реферат): | Студенты высших художественных заведений при наличии постоянных академических часов живописи, рисунка, анатомии и композиции для повышения уровня своей квалификации должны уделять время пленэрной практике. Изучение техники живописи не может ограничиваться только аудиторными занятиями. Методика пленэрной живописи предусматривает умение художника владеть принципами создания колорита. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль пленэрной практики в процессе обучения.pdf | 249,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.