Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785
Назва: Роль пленэрной практики в процессе обучения
Автори: Скакалюк, В.Н.
Ключові слова: процесс обучения
пленєрная практика
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.255
Короткий огляд (реферат): Студенты высших художественных заведений при наличии постоянных академических часов живописи, рисунка, анатомии и композиции для повышения уровня своей квалификации должны уделять время пленэрной практике. Изучение техники живописи не может ограничиваться только аудиторными занятиями. Методика пленэрной живописи предусматривает умение художника владеть принципами создания колорита.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8785
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль пленэрной практики в процессе обучения.pdf249,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.