Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Название: Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі
Авторы: Бикова, С.В.
Ключевые слова: навчальний процес
когнітивні фільтри
Дата публикации: 2020
Издательство: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Библиографическое описание: с.258
Краткий осмотр (реферат): Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.