Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Название: Персональний брединг. Особливості формування
Авторы: Єрмакова, С.С.
Радіонова, М.В.
Ключевые слова: брендинг
дослідження
Дата публикации: 2020
Издательство: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Библиографическое описание: с.263
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження обумовлена специфікою цивілізаційних перетворень, які продукують нові форми комунікації та репрезентації особистості. Дані тенденції викликають потребу у вивченні цих нових форм комунікації, виявленні особливостей, структури і законів побудови репрезентації особистості в сучасному світі, а також можливих наслідків даних перетворень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Персональний брединг. Особливості формування.pdf249,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.