Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Назва: Персональний брединг. Особливості формування
Автори: Єрмакова, С.С.
Радіонова, М.В.
Ключові слова: брендинг
дослідження
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.263
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обумовлена специфікою цивілізаційних перетворень, які продукують нові форми комунікації та репрезентації особистості. Дані тенденції викликають потребу у вивченні цих нових форм комунікації, виявленні особливостей, структури і законів побудови репрезентації особистості в сучасному світі, а також можливих наслідків даних перетворень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Персональний брединг. Особливості формування.pdf249,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.