Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Titel: Персональний брединг. Особливості формування
Autoren: Єрмакова, С.С.
Радіонова, М.В.
Stichwörter: брендинг
дослідження
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Zitierform: с.263
Zusammenfassung: Актуальність дослідження обумовлена специфікою цивілізаційних перетворень, які продукують нові форми комунікації та репрезентації особистості. Дані тенденції викликають потребу у вивченні цих нових форм комунікації, виявленні особливостей, структури і законів побудови репрезентації особистості в сучасному світі, а також можливих наслідків даних перетворень.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Персональний брединг. Особливості формування.pdf249,4 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.