Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Title: Персональний брединг. Особливості формування
Authors: Єрмакова, С.С.
Радіонова, М.В.
Keywords: брендинг
дослідження
Issue Date: 2020
Publisher: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Citation: с.263
Abstract: Актуальність дослідження обумовлена специфікою цивілізаційних перетворень, які продукують нові форми комунікації та репрезентації особистості. Дані тенденції викликають потребу у вивченні цих нових форм комунікації, виявленні особливостей, структури і законів побудови репрезентації особистості в сучасному світі, а також можливих наслідків даних перетворень.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8793
Appears in Collections:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Персональний брединг. Особливості формування.pdf249,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.