Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8844
Назва: | Бустинговые аспекты, как фактор повышения качества освоения преподаваемых дисциплин |
Автори: | Пивонос, В.М. |
Ключові слова: | бустинговые аспекты дисциплины |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.109 |
Короткий огляд (реферат): | Бустинг (англ. boosting – усиление), другими словами это процесс усиления (претворения) обучающихся с низким, либо средним уровнем знаний до более высокого уровня. Предлагается выверенный алгоритм реализации поставленной цели. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8844 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бустинговые аспекты, как фактор повышения качества освоения преподаваемых дисциплин.pdf | 365,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.