Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Title: | Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students |
Authors: | Grigoryeva, V.B. Spodeniuk, S.I. Poronik, E.G. |
Keywords: | архітектурна освіта композиційне мислення композиційна діяльність навичка композиційної діяльності критерії та рівні сформованості композиційної діяльності |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ПТІАУ |
Citation: | с.306-312 |
Abstract: | В методичній літературі існує штучне розділення образотворчої культури архітектора на дві складові: художню та проектну. Однак у сучасних дослідженнях приділяється недостатньо уваги розвитку композиційного мислення студентів як важливого чинника їх об’єднання. Композиційне мислення виявляється в композиційній діяльності, що є специфічною якістю пізнавальної діяльності в мистецтві. Композиційна діяльність передбачає як інтелектуальні (розумові операції), так і практичні (образотворчі) дії. Системний підхід до розвитку розумових та практичних дій студентів на заняттях з дисципліни «Рисунок» формує необхідний рівень композиційної діяльності для вирішення художніх та практичних задач у майбутній професії. В статті проаналізовані деякі особливості формування навичок композиційної діяльності студентів-архітекторів на завершальному етапі вивчення образотворчої грамоти. За результатами першого етапу констатуючого експерименту були визначені критерії навичок композиційної діяльності та три рівні сформованості цих навичок у студентів-архітекторів в результаті розробленої методики. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118 |
Appears in Collections: | Сборник ПТИАУ №20 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students.pdf | 3,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.