Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Название: Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики
Авторы: Бурлак, Г.М.
Вілінська, Л.М.
Писаренко, О.М.
Ключевые слова: фізика
освітня траєкторія
Дата публикации: 2021
Издательство: УЯПФ 2021р.
Библиографическое описание: с.14-15
Краткий осмотр (реферат): Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Располагается в коллекциях:2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf396,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.