Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Название: | Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики |
Авторы: | Бурлак, Г.М. Вілінська, Л.М. Писаренко, О.М. |
Ключевые слова: | фізика освітня траєкторія |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | УЯПФ 2021р. |
Библиографическое описание: | с.14-15 |
Краткий осмотр (реферат): | Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210 |
Располагается в коллекциях: | 2021р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf | 396,29 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.