Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Название: Методика інтеграції реклами в архітектурному середовищі міста Львів
Авторы: Бакун, А.М.
Василенко, О.Б.
Ключевые слова: методика інтеграції реклами
ідентичність сучасних міст
планувально-архітектурна складова
функціонування реклами
Дата публикации: 2022
Издательство: Студентські наукові праці, Одеса
Серия/номер: 22;27-29
Краткий осмотр (реферат): В сучасному світі велика увага приділяється такому аспекту, як збереження історичної ідентичності сучасних міст. Особливо,якщо врахувати ,що міське середовище є специфічною формою реалізації суспільного життя,-просторово визначене соціальне середовище на основі природного,- і формується на базі планувально-архітектурної складової.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Располагается в коллекциях:2022р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методика інтеграції реклами в архітект.pdf473,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.