Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Titel: Методика інтеграції реклами в архітектурному середовищі міста Львів
Autoren: Бакун, А.М.
Василенко, О.Б.
Stichwörter: методика інтеграції реклами
ідентичність сучасних міст
планувально-архітектурна складова
функціонування реклами
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Студентські наукові праці, Одеса
Serie/Report Nr.: 22;27-29
Zusammenfassung: В сучасному світі велика увага приділяється такому аспекту, як збереження історичної ідентичності сучасних міст. Особливо,якщо врахувати ,що міське середовище є специфічною формою реалізації суспільного життя,-просторово визначене соціальне середовище на основі природного,- і формується на базі планувально-архітектурної складової.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Enthalten in den Sammlungen:2022р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методика інтеграції реклами в архітект.pdf473,92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.