Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Title: Методика інтеграції реклами в архітектурному середовищі міста Львів
Authors: Бакун, А.М.
Василенко, О.Б.
Keywords: методика інтеграції реклами
ідентичність сучасних міст
планувально-архітектурна складова
функціонування реклами
Issue Date: 2022
Publisher: Студентські наукові праці, Одеса
Series/Report no.: 22;27-29
Abstract: В сучасному світі велика увага приділяється такому аспекту, як збереження історичної ідентичності сучасних міст. Особливо,якщо врахувати ,що міське середовище є специфічною формою реалізації суспільного життя,-просторово визначене соціальне середовище на основі природного,- і формується на базі планувально-архітектурної складової.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Appears in Collections:2022р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методика інтеграції реклами в архітект.pdf473,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.