Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Назва: Методика інтеграції реклами в архітектурному середовищі міста Львів
Автори: Бакун, А.М.
Василенко, О.Б.
Ключові слова: методика інтеграції реклами
ідентичність сучасних міст
планувально-архітектурна складова
функціонування реклами
Дата публікації: 2022
Видавництво: Студентські наукові праці, Одеса
Серія/номер: 22;27-29
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі велика увага приділяється такому аспекту, як збереження історичної ідентичності сучасних міст. Особливо,якщо врахувати ,що міське середовище є специфічною формою реалізації суспільного життя,-просторово визначене соціальне середовище на основі природного,- і формується на базі планувально-архітектурної складової.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9777
Розташовується у зібраннях:2022р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика інтеграції реклами в архітект.pdf473,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.