Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2022-10-16T17:02:55Z-
dc.date.available2022-10-16T17:02:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805-
dc.description.abstractДиджиталізація дозволяє залишатися визначальною рисою компаній, що займаються цифровим розвитком маркетингу під час поточної кризи. Удосконалення будівельних матеріалів та конструкцій у процесі експлуатації за допомогою цифрових засобів та мобільних додатків мають проривний характер у розвитку цифрового маркетингу та менеджменту.uk_UA
dc.publisherМаркетинг і цифрові технології. Зб.матеріалів V Міжнар..наук.-практ.конф.29-30 вересня 2022 р./Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.131-132-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбудівельна галузьuk_UA
dc.subjectлюдський капіталuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.titleЦифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6_Ширяєва.pdf219,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.