Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Назва: Цифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗ
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: менеджмент
будівельна галузь
людський капітал
маркетинг
цифровізація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Маркетинг і цифрові технології. Зб.матеріалів V Міжнар..наук.-практ.конф.29-30 вересня 2022 р./Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022.
Серія/номер: ;с.131-132
Короткий огляд (реферат): Диджиталізація дозволяє залишатися визначальною рисою компаній, що займаються цифровим розвитком маркетингу під час поточної кризи. Удосконалення будівельних матеріалів та конструкцій у процесі експлуатації за допомогою цифрових засобів та мобільних додатків мають проривний характер у розвитку цифрового маркетингу та менеджменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Ширяєва.pdf219,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.