Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Titel: Цифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗ
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: менеджмент
будівельна галузь
людський капітал
маркетинг
цифровізація
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Маркетинг і цифрові технології. Зб.матеріалів V Міжнар..наук.-практ.конф.29-30 вересня 2022 р./Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022.
Serie/Report Nr.: ;с.131-132
Zusammenfassung: Диджиталізація дозволяє залишатися визначальною рисою компаній, що займаються цифровим розвитком маркетингу під час поточної кризи. Удосконалення будівельних матеріалів та конструкцій у процесі експлуатації за допомогою цифрових засобів та мобільних додатків мають проривний характер у розвитку цифрового маркетингу та менеджменту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
6_Ширяєва.pdf219,57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.