Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Title: Цифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗ
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: менеджмент
будівельна галузь
людський капітал
маркетинг
цифровізація
Issue Date: 2022
Publisher: Маркетинг і цифрові технології. Зб.матеріалів V Міжнар..наук.-практ.конф.29-30 вересня 2022 р./Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022.
Series/Report no.: ;с.131-132
Abstract: Диджиталізація дозволяє залишатися визначальною рисою компаній, що займаються цифровим розвитком маркетингу під час поточної кризи. Удосконалення будівельних матеріалів та конструкцій у процесі експлуатації за допомогою цифрових засобів та мобільних додатків мають проривний характер у розвитку цифрового маркетингу та менеджменту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_Ширяєва.pdf219,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.