Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorВолощук, В.В.-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:08:18Z-
dc.date.available2022-11-14T12:08:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863-
dc.description.abstractРозвиток будівництва в Україні з кожним роком зростає, а це в свою чергу призводить до збільшення кількості будівельних компаній та підвищення їхньої конкуренції. Відтак боротьба за позиціонування призвела до усвідомлення проблеми формування індивідуальних брендів як інструменту привернення уваги споживачів.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.240-
dc.subjectособистісний брендінгuk_UA
dc.subjectбудівельні компаніїuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectперсональні потребиuk_UA
dc.titleВикористання особистісного брендінгу керівника на основі будівель в сейсмічних районахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання особистісного брендінгу.pdf257,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.