Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Titel: Використання особистісного брендінгу керівника на основі будівель в сейсмічних районах
Autoren: Єрмакова, С.С.
Волощук, В.В.
Stichwörter: особистісний брендінг
будівельні компанії
конкуренція
персональні потреби
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.240
Zusammenfassung: Розвиток будівництва в Україні з кожним роком зростає, а це в свою чергу призводить до збільшення кількості будівельних компаній та підвищення їхньої конкуренції. Відтак боротьба за позиціонування призвела до усвідомлення проблеми формування індивідуальних брендів як інструменту привернення уваги споживачів.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Використання особистісного брендінгу.pdf257,61 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.