Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Назва: Використання особистісного брендінгу керівника на основі будівель в сейсмічних районах
Автори: Єрмакова, С.С.
Волощук, В.В.
Ключові слова: особистісний брендінг
будівельні компанії
конкуренція
персональні потреби
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.240
Короткий огляд (реферат): Розвиток будівництва в Україні з кожним роком зростає, а це в свою чергу призводить до збільшення кількості будівельних компаній та підвищення їхньої конкуренції. Відтак боротьба за позиціонування призвела до усвідомлення проблеми формування індивідуальних брендів як інструменту привернення уваги споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання особистісного брендінгу.pdf257,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.