Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Title: Використання особистісного брендінгу керівника на основі будівель в сейсмічних районах
Authors: Єрмакова, С.С.
Волощук, В.В.
Keywords: особистісний брендінг
будівельні компанії
конкуренція
персональні потреби
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.240
Abstract: Розвиток будівництва в Україні з кожним роком зростає, а це в свою чергу призводить до збільшення кількості будівельних компаній та підвищення їхньої конкуренції. Відтак боротьба за позиціонування призвела до усвідомлення проблеми формування індивідуальних брендів як інструменту привернення уваги споживачів.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання особистісного брендінгу.pdf257,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.