Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958
Название: Особливості брендінгу і комунікацій у сфері освітних послуг
Авторы: Єрмакова, С.С.
Метлицький, В.В.
Ключевые слова: особливості брендінгу
сучасний ринок вищої освіти
підвищення інтенсивності
аджеабітурієнт
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.247
Краткий осмотр (реферат): Сучасний ринок вищої освіти відрізняється значним підвищенням інтенсивності конкурентної боротьби між вишами. Конкуренція призводить до усвідомлення того,наскільки важливо наголосити на своїй унікальності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особливості брендингу і комунікацій.pdf257,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.